طلوع مجدد شرکت صنایع بسته بندی ایران بر تارک صنعت بسته بندی کشور

    خاطرات پر غرور شرکت صنایع بسته بندی ایران، هنوز در گوشه ذهن هر فرد آشنا به صنعت بسته بندی حضور دارد.

       خاطرات پر غرور شرکت صنایع بسته بندی ایران، هنوز در گوشه ذهن هر فرد آشنا به صنعت بسته بندی حضور دارد. در روزگارانی که کشور عزیزمان کودکی نو پا در عرصه صنعتی شدن و گذار به دنیای پیشرفته بود، بی‌تردید شرکت صنایع بسته بندی ایران به‌عنوان یکی از مدعیان تازه‌وارد، در اوایل سال 1340 چنان هیبت و عظمتی داشت که محلی مناسب برای تربیت مدیران ارشد و دوره‌های آموزشی دانشگاه های تراز اولی همچون هاروارد بوده است. دفتر خاطرات شرکت صنایع بسته بندی ایران پر است از افتخارات به یاد مادنی، از بازیکنان تیم ملی فوتبال گرفته تا شهدای دفاع مقدس.

       سالیانی بود که شرکت صنایع بسته بندی حال‌وروز خوشی نداشت، تعطیلی خطوط تولید ، اعتصابات کارگری و فراموشی هویت گذشته. اما با توکل بر خدا، همت و تدبیر مدیران، استفاده از ظرفیت‌های درون هلدینگی شرکت توسعه صنایع بهشهر، چرخ روزگار برگشت و جان خسته‌ی شرکت، نیروی دوباره گرفت. چرخ تولید به گردش درآمد و شروعی شد بر دوران تاریخ‌ساز دیگری.کارکنان شرکت مزد صبر و تلاش جمعی خود را دریافت می‌کنند و به‌پاس این مقاومت و ایستادگی رفته‌رفته تبدیل وضعیت پرسنل از قراردادهای پیمانکاری به قراردادی صورت می‌پذیرد. داستان شرکت صنایع بسته بندی ایران از اسطوره‌هایی نشئت می‌گیرد که ققنوس آن دوباره جان گرفته است.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       

     شرکت صنایع بسته بندی ایران طی دو سال اخیر با تحولات مدیریتی توانسته است از مشکلات سخت روزگار حاکم بر اقتصاد کشور عبور کند و خود را در مسیر واقعی توسعه قرار دهد. این شرکت با اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، از شمولیت ماده (141) اصلاحیه قانون تجارت خارج‌شده و توانسته سود عملیاتی قابل‌توجه ای ایجاد نماید. ارزش بازار این شرکت از 35 میلیارد تومان در انتهای خردادماه سال 1397 به حدود 800 میلیارد تومان در اوایل مردادماه سال جاری رسیده است. این افزایش، رشد خیره‌کننده تقریبی 2000 درصدی دارد که این امر نشان‌دهنده اعتماد فعالین بازار سرمایه کشور به پوست‌اندازی و امید به آینده روشن این شرکت است. بی‌تردید همت بلند کارکنان و مدیران شرکت و همچنین تدبیر و حمایت‌های فکری ،مادی و معنوی شرکت توسعه صنایع بهشهر به‌عنوان سهام‌دار اصلی، نقشی اساسی در احیای مجدد این دارایی ملی داشته است. امید است که مسیر پرفرازونشیب توسعه به همت مردان پولادین، خردمند و استوار کشور عزیزمان به سرمنزل مقصود در امر تولید و شکوفایی اقتصادی برسد و این نمونه‌های این‌چنین ارزشمند در کنار یکدیگر تکثیرشده و همچون همیشه شاهد ایرانی آبادتر و سرفرازتر باشیم.

     

    آدرس شرکت

    آدرس :

    تهران _ کیلوتر ۸ بزرگراه فتح  _ غرب به شرق بزرگراه شهید احمد متوسلیان _ شرکت صنایع بسته بندی ایران
     

    ایمیل :

    info@ccicanmaker.ir

    شماره تلفن گویا :

    021-66184374-8

    کد پستی :

    1386934311

    رسیدگی به شکایات مشتریان :

    جستجو